KADERİMSİN SEN

Uzaktayım diye unuttu sanma,
Bil ki yüreğimde yaşıyorsun sen.
Unuttu derlerse sakın inanma,
İşte tam şuramda duruyorsun sen.

El sözüne uyup bana gücenme,
Ben nasıl sevdim bilemezler gülüm.
Yazdım yüreğimin en derinine,
İsteseler de silemezler gülüm.

Bitmez bu sevdam, bunu bilesin,
Alnıma yazılmış kaderimsin sen.
Gurbet değil, isterse ecel gelsin,
Son söyleyeceğim kelimemsin sen.

✍️ Celal Özdemir

Benzer Yazılar

  • SEVDİM

    Ben seninutangaç bakışlarını,gözlerini kaçırışlarını,yürekten davranışlarını sevdim. Ben seninyüzündeki masumiyeti,sesindeki samimiyeti,konuşurken ürkekliğini sevdim. Ben senien çok dakimseye benzemediğin için sevdim. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 670 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • ELBET BİR GÜN

    Hani; Giderken bir şarkı söylemiştin ya… “Elbet bir gün buluşacağız,Bu böyle yarım kalmayacak” demiştin. Yıllar gelip geçti de,Saçlarıma aklar düştü deBiz hâlâ buluşamadık sevgilim. Umut işte be sevgilim…Canlılar ölüyor,Çiçekler soluyor,Ağaçlar kuruyor,Ama umutlar hiç ölmüyor. Yıllardır ben seni;Bazen sahillerde,Bazen bir geminin güvertesinde,Bazen de vedalaştığımız yerdeBuluşacağız diye hep bekliyorum sevgilim. Dolunaylı gecelerde yakamozlara,Rüzgârlı gecelerde dalgalara,Bazen de sevdalı…

  • BEKLEYİŞ

    Yüreğimde ne varsa,Hepsini verdim sana.Bir damla bile olsaKalmadı başkasına. Ben seni candan sevdim,Koca bir ömür verdim.Her cemre düşüşündeBu sene gelir dedim. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 350 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • HIZAR

    Ben bir fidandım, hayatsa bir hızar,Her gün parça parça bitirdi beni.Ne bir mevsim gördüm ne bir bahar,Yaşarken mezara yatırdı beni. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 2.260 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • SÜRÜNÜYORUM

    Sen gittin ya sustu cümle bülbüller,Bozuldu bağımız, kurudu güller.Çağırsam gelmez ki giden seneler,Bir ben, bir sevdan kaldı buralarda;Sürünüyorum işte aralarda. Sokaktaki pınarımız kurudu,Evinize başkaları oturdu.Göçünü alan buradan götürdü,Bir ben, bir sevdan kaldı buralarda;Sürünüyorum işte aralarda. Kimi deli diyor, kimi divane,Deli ise Celal, bundan kime ne?Benim sitemim terk edip gidene,Bir ben, bir sevdan kaldı buralarda;Sürünüyorum işte…