MENEKŞE

Bu kaçıncı kadeh, kaçıncı şişe,
Saymadım, sayamıyorum Menekşe.
Sarhoşluk bir dert, seni sevmek bir dert,
Bu yükü çekemiyorum Menekşe.

Biri gelip de yüreğimi sökse,
Sevip kavuşmamak çok zor Menekşe.
Seni görüp de sevmeseydim keşke,
Neler çektim gel bana sor Menekşe.

✍️ Celal Özdemir

Benzer Yazılar

  • VİRAN OLDU

    Bir gün gibi geçti ömrüm,Umutlarım ziyan oldu.Kurudu yaprağım gülüm,Gönül bağım viran oldu. Gözümden dökülen yaşlarSele döndü, Keban oldu.Canımdan çok sevdiğim yârEle gitti, yaban oldu. Ne gücüm kaldı ne hâlim,Gençlik bitti, yalan oldu.Bu hâllere koyan zalimKaderden de beter vurdu. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 785 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on…

  • HANÇER OLDUN

    Hançer oldun saplandın yüreğime,Çekip çıkaramadım senelerce.Sevdana düştüğüm o günden beriNe gündüzüm gündüz, ne gecem gece. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 228 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • GELMEDİN

    Yılda bir görmeye bile razıydım,Sayılmaz yıl geldi geçti, gelmedin.Ellerim koynumda hayale daldım,Anladım ki yar, sen beni sevmedin. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 1.786 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • DÖNER DİYE

    Gözyaşımı yüreğime akıttım,Yüreğimin ateşi söner diye.Ardından kapıyı açık bıraktım,Pişman olur da bir gün döner diye… ✍️ Celal Özdemir   Bu sayfanın ziyaret sayısı: 406 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • KOPSUN

    Bekliyorum, gelmiyorsun.Sen nasıl bir mutluluksun?Ne olursa olsun artık,İnceldiği yerden kopsun… ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 1.735 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • YOLLANMAYAN MEKTUP

    Uzun yıllar sonraBugün haberini aldım. Evliymişsin, mutluymuşsun,İyi de bir mevkiin varmış.Mutlu bir yuva, bir de çocuğun…Ne güzel… Sevindim inan buna.Mutluluğun daim olsun,Kaderin benzemesin bana. Beni sorarsan eğer; Ne sevdan geçti, ne acılarım.Geçen sadeceSensiz ziyan yıllarım. Her gün batımındaBiraz daha artıyor sancılarım. Çok şey değişti sen gideli;Alnımda kat kat kırışıklar,Ağarmış perişan saçlar… Beni en çok üzen…