YANA YANA
Ne senden yar oldu bana,
Ne benden yar oldu sana.
Sen orada, ben burada,
Küle döndük yana yana.
Geçti yıllar, aktı zaman,
Gözlerime çöktü duman.
Dizlerimde yok ki derman,
Gel desen de gelemem ki…
✍️ Celal Özdemir
Ne senden yar oldu bana,
Ne benden yar oldu sana.
Sen orada, ben burada,
Küle döndük yana yana.
Geçti yıllar, aktı zaman,
Gözlerime çöktü duman.
Dizlerimde yok ki derman,
Gel desen de gelemem ki…
✍️ Celal Özdemir
Altın değilmişTaşı ve toprağı.Gariplerin tuzağıSevgili İstanbul’unuz,Alın sizin olsun. Şanınız, şöhretiniz,Boğazınız, deniziniz,Ömür törpüsü şehriniz,Alın sizin olsun.Ben sılama gidiyorum. Modanız, Feneriniz,Tarabya’nız, İstinye’niz,Yedi tepeli şehriniz,Alın sizin olsun.Ben sılama gidiyorum. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 708 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp
Acımasızsa insanlar,İnsafsızsa geçen yıllar,Vefasızsa sevdiğin yar,Eylül’ün ne günahı var? ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 430 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp
Yüreğimde ne varsa,Hepsini verdim sana.Bir damla bile olsaKalmadı başkasına. Ben seni candan sevdim,Koca bir ömür verdim.Her cemre düşüşündeBu sene gelir dedim. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 356 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp
Rızkımı istedim alın terimden,Biraz da mutluluk kendi hissemden.Hem yârimden ettin hem de yerimden. Söyle hayat, söyle…Çok şey mi istedim sanki ben senden? ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 669 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp
Şiir bilmezdim, sen şair ettin.Küfür bilmezdim, sen rezil ettin.Hayatı bana sen zehir ettin,Kısacası sen çok ayıp ettin… ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 1.920 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp
Firdevs-i Âlâ’daki gül müsün sen,İrem bağındaki bülbül müsün sen?Gülmeyen yüzümü güldürmek içinRabbimin verdiği ödül müsün sen? Bir bakışın bahar olur gönlüme,bir çift sözün şifa olur derdime.Karanlık gecelerime doğan ay,yoksa gökten düşen nur musun sen? Ne söylesem eksik kalır dilimde,adın saklıdır en gizli yerimde.Bu garip gönlümü mesken tutan yar,yoksa bana yazılan kader misin sen? ✍️ Celal…