YABANCI

Sevip de ayrıldığın zaman
iki yabancı oluyor insan.
Gelip geçtikçe yanından
sızım sızım sızlıyor
içindeki kanayan yaran.

Ne bir merhaba diyebiliyorsun,
ne yüzüne bakabiliyorsun.
Yabancıdan da yabancısın artık;
çaresizce hep içine ağlıyorsun.

İzin vermiyor yine de gururun,
gözyaşlarını bile saklıyorsun.

✍️ Celal Özdemir

Benzer Yazılar

  • ESKİ ZAMANLAR

    Bizim çocukluğumuzda;Ne imitasyon sevdalar,Ne protez kadınlar,Ne de sekiz kavanozu yüz lirayaSahte ballar vardı.Her şeyAna sütü gibi saf ve doğaldı! ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 1.766 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • YAŞLANMAK

    Gençler“ağabey” demekten vazgeçipsana “amca” demeye başladığındayaşlandığını hissediyorsun… ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 794 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • SENİN HÂLİNDEN BANA NE

    Yazık etmişsin kendine,Düşememişsin dengine.Acırsam namert olayım,Sen kendin ettin kendine. Burnun havada gezerdin,Ben ağlardım, sen üzerdin.Şimdi imana mı geldin?Senin hâlinden bana ne! Gezdiğin yerde yol oldum,Her gün kapında kul oldum.Şimdi ben de bir yar buldum,Hadi sana güle güle… ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 816 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook…

  • BIRAKTIĞIN ESER

    Kimi şair diyor, kimi serseri,Ben bile tanımaz oldum kendimi.Bir gün yolun düşerse buralara,Gel de gör bıraktığın eserini… ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 12.871 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp

  • HÂLİME

    Kerem’in küllerine karıştım,Mecnun ile çöllerde dolaştım.Yusuf ile zindanda tanıştım;Onlar bile ağladı benim hâlime. Ferhat ile dağları deldim taş taş,Aradım seni gece gündüz, yavaş yavaş.Ne çöller bitti, ne dinmedi gözyaş;Yine de derman olmadı bu hâlime. Kader yazmış çileyi alın yazıma,Hasret düşmüş yüreğimin sızısına.Dost diye sarıldım kendi acıma;Eller bile ağladı benim hâlime. ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın…

  • DİBE VURAN SEVDA

    Ne acılar görmüşüm ben.Sormayın bana yaşımı,Doğduğum gün ölmüşüm ben… Bir yar sevdim, mecnun oldum,Kendimi deryada buldum.Çırpındıkça dibe vurdum,Ne talihsiz kulmuşum ben… ✍️ Celal Özdemir Bu sayfanın ziyaret sayısı: 2.392 Bu gönderiyi paylaş: Share on X (Twitter) Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Email Share on WhatsApp